Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7401010090402


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Vodárenská společnost Táborsko s.r.o.
Identifiakční číslo:
26069539
Poštovní adresa:
Kosova 2894
Obec:
Tábor
PSČ:
390 03
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 387761560
K rukám:
Ing. Milan Míka
       
E-mail:
mika@vstab.cz
Fax:
+420 381257944
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.vstab.cz/cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.vstab.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
ČOV Tábor, Klokoty - úpravy technologické linky - II. fáze
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Tábor - Klokoty
Kód NUTS CZ031 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
Předmětem veřejné zakázky je realizace stavby "ČOV Tábor, Klokoty - úpravy technologické linky - II. fáze", spočívající zejména v instalaci nového zařízení pro strojní odvodňování kalu v novém stavebním objektu, instalaci zařízení pro skladování a dávkování síranu železitého pro simultání srážení fosforu, oddělení splaškových a kalových vod od vod dešťových nové propojovací místní sítě. Součástí prací jsou i úpravy technologické elektroinstalace, MaR a SŘTP v souvislosti s úpravami na zařízeních technologické linky.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
16 200 000
Měna:
CZK
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45232421-9
 
Další předměty
45252000-8
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
22/07/2014 (dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
19/09/2014 (dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
30/06/2015 (dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti:
a) popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny: kapacita intenzifikované ČOV Tábor – Klokoty je navržena na výhledové zatížení 16 000 EO; výkonostní parametry odvodňovacího zařízení kalu umožní zpracovat měsíční produkci kalu při provozu zařízení pouze v pracovním dny; nová zásobní nádrž železitého koagulantu poskytne provozní zásobu této chemikálie na cca 120 - 150 dnů;
b) popis předmětu veřejné zakázky: viz část II.4) tohoto formuláře;
c) popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele:
intenzifikací stávající ČOV Klokoty dojde ke zvýšení provozní spolehlivosti a bezpečnosti a k zajištění dostatečné zásoby síranu železitého na dobu, kdy lze v důsledku zimní nepřízně počasí předpokládat zhoršenou nebo zcela znemožněnou dopravní obslužnost areálu ČOV pro přepravu takovýchto nákladů;
d) předpokládaný termín splnění veřejné zakázky: konec června 2015 - viz část II.6) tohoto formuláře.

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
Měsíční platby na základě zjišťovacích protokolů a soupisu provedených prací do výše 90% nabídkové ceny díla, 10% pozastávka z celkové ceny díla, která bude proplacena po odstranění vad a nedodělků z přejímacího a kolaudačního řízení. Splatnost faktur 30 kalendářních dnů ode dne obdržení faktury objednatelem.
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://www.financnisprava.cz
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://www.mzp.cz/cz/legislativa
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://www.mpsv.cz/cs/45
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
20/06/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh