Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7401010004894


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Vodárenská společnost Táborsko s.r.o.
Identifiakční číslo:
26069539
Poštovní adresa:
Kosova 2894
Obec:
Tábor
PSČ:
39003
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Kosova 2894
Tel.:
+420 387761560
K rukám:
Ing. Milan Míka
       
E-mail:
mika@vstab.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.vstab.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.vstab.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Sezimovo Ústí, Táborská ulice včetně vodovodu a kanalizace, II. etapa
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Sezimovo Ústí
Kód NUTS CZ031 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
Předmětem stavebních prací je celoplošná rekonstrukce komunikace a dále rekonstrukce stávajících částí vodovodní a kanalizační sítě, včetně rekonstrukce odboček pro domovní přípojky. Do projektu je dále zařazena rekonstrukce odlehčovací komory a části odlehčovací stoky. Spoluinvestory stavby jsou město Sezimovo Ústí a Vodárenská společnost Táborsko s.r.o.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
20 000 000
Měna:
CZK
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45000000-7
 
Další předměty
45233100-0
45233160-8
45231300-8
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
26/01/2015 (dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
5
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti:
a) popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny
účelem akce je realizace druhé etapy rekonstrukce Táborské ulice v Sezimově Ústí, kde musí být řešen jak technický stav veřejných vodovodů a kanalizací, které jsou za hranicí své životnosti tak uliční profil a to jak z důvodu zlepšení technického stavy, tak funkčnosti
b) popis předmětu veřejné zakázky
v rámci projektu budou kompletně vyměněny veřejné vodovodní a kanalizační řady a to včetně odbočení pro domovní přípojky a dále stavebními úpravami uličního profilu dojde k pravidelnému uspořádání dopravního prostoru a k vymezení zpevněných ploch v místě sjezdů z přilehlých nemovitostí. Rovněž budou sjednoceny povrchy u jednotlivých dopravních pruhů.
c) popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele
cílem projektu je prostřednictvím II. etapy rekonstrukce Táborské ulice v Sezimově Ústí dosáhnout zlepšení kvality života obyvatel, dopravní obslužnosti této lokality, zajistit bezporuchové dodávky pitné vody a odvádění odpadních vod z této části města a zároveň lokalitě celého povodí tohoto kanalizačního sběrače
d) předpokládaný termín splnění veřejné zakázky
předpokládaná doba provádění prací od 15. 3. 2015 do 31. 7. 2015.

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
Měsíční platby na základě zjišťovacích protokolů a soupisu provedených prací, dodávek a služeb do výše 90% nabídkové ceny díla, 10% pozastávka z celkové ceny díla, která bude proplacena po odstranění vad a nedodělků z přejímacího a kolaudačního řízení. Splatnost faktur 30 kalendářních dnů ode dne obdržení faktury objednatelem. Dílo bude financováno 2 investory - faktury budou vystavovány pro jednotlivé investory samostatně.
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
http://www.rr-jihozapad.cz/?menu=rop-jihozapad
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://cds.mfcr.cz/
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://www.mzp.cz/cz/legislativa
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://www.mpsv.cz/cs/45
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
22/12/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh