Formulář 03 - Oznámení o zadání zakázky

Název formuláře Oznámení o zadání zakázky
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7503020004894


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Vodárenská společnost Táborsko s.r.o.
Identifiakční číslo:
26069539
Poštovní adresa:
Kosova 2894
Obec:
Tábor
PSČ:
390 03
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Kosova 2894
Tel.:
+420 387761560
K rukám:
Ing. Milan Míka
       
E-mail:
mika@vstab.cz
Fax:
Internetové adresy (je-li to relevantní)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.vstab.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.vstab.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.vstab.cz/vz00000032
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://zakazky.vstab.cz/vz00000032

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázku jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce
Rekonstrukce Táborské ulice v Sezimově Ústí - 2. etapa
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb č.:
Pro kategorie služeb viz příloha C1
V případě zakázky na kategorie služeb 17 až 27 - viz příloha C1 - souhlasíte se zveřejněním tohoto oznámení?
 
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění
Sezimovo Ústí - Jihočeský kraj
Kód NUTS CZ031 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky je realizace stavby „Sezimovo Ústí, Táborská ulice včetně vodovodu a kanalizace, II. etapa“, spočívající zejména v celoplošné rekonstrukci komunikace a v rekonstrukci stávajících částí vodovodní a kanalizační sítě, včetně rekonstrukce odboček pro domovní přípojky a dále rekonstrukce odlehčovací komory a části odlehčovací stoky. Výkopové práce budou probíhat v ochranných pásmech inženýrských sítí. Před zahájením prací zhotovitel zajistí vytýčení inženýrských sítí a dodrží podmínky správců jednotlivých vedení. Způsob použití a nasazení strojů je závislý na klimatických podmínkách v průběhu provádění zemních prací. V místech křížení se stávajícími podzemními zařízeními je zhotovitel povinen provádět výkop ručně. Současně je ruční výkop nutno provádět ve vzdálenosti bližší než 3,0 m od kmenů stromů. Předmět plnění veřejné zakázky bude financován (hrazen) dvěma investory: - Vodárenskou společností Táborsko s.r.o. a - Městem Sezimovo Ústí. Předmět plnění veřejné zakázky tvoří jedno dílo (jednu zakázku), ale z důvodu odlišného způsobu financování dvěma investory je rozdělen na dvě části. Na plnění obou částí zakázky bude vybrán jeden zhotovitel (uchazeč) a s každým investorem bude uzavřena na jednotlivou část zakázky samostatná smlouva o dílo. Zadavatel zdůrazňuje, že se nejedná o rozdělení veřejné zakázky na části ve smyslu § 98 zákona, ale o jedinou zakázku, na kterou je podávána jedna nabídka společná pro obě části.
II.1.5) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45000000-7
 
Další předměty
45233100-0
45233160-8
45231300-8
 
 
 
 
II.1.6) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)

II.2) CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZAKÁZKY ČI ZAKÁZEK
II.2.1) Celková konečná hodnota zakázky či zakázek (Uveďte prosím číselně pouze celkovou konečnou hodnotu, včetně všech zakázek, částí zakázek, obnovení a opcí. Informace o jednotlivých zakázkách prosím uveďte v oddíle V. Zadání zakázky)
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Hodnota
17 733 500,10
Měna
CZK
 
při
nebo
nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie: vyplňte prosím přílohu D1

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
 
nebo
   
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Byla použita elektronická dražba
 

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
VST-01/2015
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
   
 
Pokud ano (vyplňte prosím příslušné položky):
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     

ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY

ZAKÁZKA Č.:
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
NÁZEV:
Rekonstrukce Táborské ulice v Sezimově Ústí - 2. etapa
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
25/06/2015 (dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
7
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
7
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
COLAS CZ, a.s.
Poštovní adresa:
Ke Klíčovu 9
Obec:
Praha 9
PSČ:
190 00
Stát:
CZ
E-mail:
colas@colas.cz
Tel.:
+420 286003511
Internetová adresa (URL):
http://www.colas.cz
Fax:
+420 286003500
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
 
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
     
Hodnota:
20 000 000
Měna
CZK
 
při
Celková konečná hodnota zakázky
     
Hodnota:
17 733 500,10
Měna
CZK
 
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
 
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
(%)
 
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------


ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
 
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Veřejná zakázka je spolufinancována v rámci 35. kola výzvy ROP NUTS II Jihozápad, Prioritní osa 1 – Dostupnost center, Oblast podpory 1.5 Rozvoj místních komunikací na realizaci projektu „Rekonstrukce Táborské ulice v Sezimově Ústí – 2. etapa“.
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Cena sjednaná ve smlouvě je v souladu s nabídkou vybraného uchazeče a činí celkem
17 733 500,10 Kč bez DPH, z toho:
- část 1 zakázky (investor VST s.r.o.): 11 063 018,49 Kč bez DPH
- část 2 zakázky (investor Město SÚ): 6 670 481,61 Kč bez DPH
Uzavřené smlouvy vč. příloh na jednotlivé části jsou zveřejněny na profilu zadavatele příslušného investora:
investor VST s.r.o.: https://zakazky.vstab.cz/vz00000032
investor Město SÚ: www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00252859
pod názvem předmětné zakázky.
Dokumenty a údaje realizace veřejné zakázky (zadávací dokumentace, odůvodnění veřejné zakázky, výše nabídkových cen apod.) jsou uveřejněny na profilu zadavatele investora VST s.r.o.
VI.3) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.3.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
 
VI.3.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.3.2 NEBO podle potřeby bod VI.3.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
 
VI.3.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
09/07/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh