Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7601010036539


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Vodárenská společnost Táborsko s.r.o.
Identifiakční číslo:
26069539
Poštovní adresa:
Kosova 2894
Obec:
Tábor
PSČ:
39003
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Vodárenská společnost Táborsko s.r.o., Kosova 2894, 390 03 Tábor
Tel.:
+420 387761560
K rukám:
Ing. Milan Míka
       
E-mail:
mika@vstab.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.vstab.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.vstab.cz
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
AČOV Tábor, kalová koncovka I. etapa – odvodnění.
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Jihočeský kraj - Tábor
Kód NUTS CZ031 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
Předmětem plnění je obnova stávající technologie zpracování kalů stávající mechanicko-biologické čistírny (tzv. areálové, AČOV), zahrnující výměnu a doplnění původního strojního vybavení i stavební úpravy existujících objektů, včetně dílčích změn jejich využití. Pro příjem dovážených kalů budou doplněny nové akumulační jímky s předčištěním na ručních česlích, měřením průtoku a čerpadlem na výtlaku do vyhnívacích nádrží. Ve stávající hale odvodňování kalu budou demontovány původní sítopásové kalolisy a rotační zahušťovače, namísto nich se osadí dva šnekové lisy. Součástí nového souboru odvodňování kalu je čerpání s předřazeným macerátorem, stanice pro přípravu a dávkování flokulantu a sestava nových šnekových dopravníků.
Součástí prací jsou i úpravy technologické a stavební elektroinstalace a úprava ASŘTP.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
19 680 000
Měna:
CZK
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45232421-9
 
Další předměty
45252200-0
45252000-8
45259900-6
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
19/05/2016 (dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
08/07/2016 (dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
31/07/2018 (dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti:
a) popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny: cílem stavby je intenzifikace a modernizace stávajícího technologického vystrojení kalové koncovky AČOV Tábor za účelem zvýšení její kapacity, účinnosti a provozní spolehlivosti, spolu s prodloužením životnosti stávajících stavebních objektů;
b) popis předmětu veřejné zakázky: viz část II.4) tohoto formuláře;
c) popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele: intenzifikací stávající AČOV dojde ke:
- zvýšení kapacity, účinnosti a provozní bezpečnosti technologické linky strojního odvodňování vyhnilého kalu, maximální automatizaci celého procesu a modernizaci stávajícího stavebního objektu
- doplnění nového příjmu dovážených kalů s dostatečnou akumulační kapacitou, separací hrubých nečistot a měřením průtoku, včetně rovnoměrného dávkování do anaerobního procesu zpracování kalu
- doplnění a modernizaci původní elektrické instalace ve stávajících objektech ČOV, zvýšení technického standardu na úroveň shodnou s již modernizovanými objekty, vyššímu stupni automatizace a signalizace provozních stavů na velín (úprava ASŘTP);
d) předpokládaný termín splnění veřejné zakázky: viz část II.6 tohoto formuláře.


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
Měsíční platby na základě zjišťovacích protokolů a soupisu provedených prací do výše 90% nabídkové ceny díla, 10% pozastávka z celkové ceny díla, která bude proplacena po odstranění vad a nedodělků z přejímacího a kolaudačního řízení. Splatnost faktur 30 kalendářních dnů ode dne obdržení faktury objednatelem. Zadavatel neposkytuje žádné zálohy na cenu díla.
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
Zadavatel bude požadovat:
- aby uchazeči k zajištění plnění svých povinností vyplývajících z účasti v zadávacím řízení ve smyslu § 67 odst. 1 ZVZ poskytli jistotu;
- aby uchazeč, s nímž bude uzavírána smlouva na plnění veřejné zakázky, předložil originál nebo ověřenou kopii pojistné smlouvy nebo potvrzení o pojištění (pojistný certifikát) dokládající pojištění uchazeče o obecné odpovědnosti za škodu způsobenou třetím osobám při výkonu povolání;
- aby vybraný uchazeč nejpozději do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy předložil zadavateli originál nebo ověřenou kopii bankovní záruky za řádné provedení díla a za kvalitu předmětu veřejné zakázky a po předání díla bankovní záruku na plnění smluvních podmínek k odstraňování záručních vad včetně řádné úhrady případných smluvních pokut, přičemž tato bankovní záruka musí zajišťovat závazky dodavatele po dobu dvou let ode dne předání díla.
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://www.mfcr.cz
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://www.mzp.cz/cz/legislativa
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://www.mpsv.cz/cs/45
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
18/04/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh