Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7602030036539


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Vodárenská společnost Táborsko s.r.o.
Identifikační číslo:
26069539
Poštovní adresa:
Kosova 2894
Obec:
Tábor
PSČ:
39003
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Vodárenská společnost Táborsko s.r.o., Kosova 2894, 390 03 Tábor
Tel.:
+420 387761560
K rukám:
Ing. Milan Míka
       
E-mail:
mika@vstab.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.vstab.cz
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.vstab.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.vstab.cz/vz00000049
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://zakazky.vstab.cz/vz00000049
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
AČOV Tábor, kalová koncovka I. etapa – odvodnění
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Jihočeský kraj - Tábor
Kód NUTS CZ031 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem plnění je obnova stávající technologie zpracování kalů stávající mechanicko-biologické čistírny (tzv. areálové, AČOV), zahrnující výměnu a doplnění původního strojního vybavení i stavební úpravy stávajících objektů, včetně dílčích změn jejich využití. Pro příjem dovážených kalů budou doplněny nové akumulační jímky s předčištěním na ručních česlích, měřením průtoku a čerpadlem na výtlaku do vyhnívacích nádrží. Ve stávající hale odvodňování kalu budou demontovány původní sítopásové kalolisy a rotační zahušťovače, namísto nich se osadí dva šnekové lisy. Součástí nového souboru odvodňování kalu je čerpání s předřazeným macerátorem, stanice pro přípravu a dávkování flokulantu a sestava nových šnekových dopravníků. Součástí předmětu plnění jsou i úpravy technologické a stavební elektroinstalace a úprava ASŘTP.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45232421-9
 
Další předměty
45252200-0
45252000-8
45259900-6
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
1 stavba
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
19 680 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
18/07/2016 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
23/02/2017 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel požaduje, aby
- uchazeč k zajištění plnění svých povinností vyplývajících z účasti v zadávacím řízení v souladu s § 67 ZVZ poskytl jistotu ve výši 350 000,- Kč;
- uchazeč v rámci součinnosti k uzavření smlouvy dle § 82 odst. 4 ZVZ před uzavřením smlouvy předložil zadavateli v listinné podobě originál nebo úředně ověřenou kopii pojistné smlouvy nebo potvrzení o pojištění (pojistný certifikát) dokládající pojištění uchazeče o obecné odpovědnosti za škodu způsobenou třetím osobám při výkonu povolání s pojistným limitem ve výši min. 10,0 mil. Kč;
- vybraný uchazeč nejpozději do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy předložil zadavateli originál nebo ověřenou kopii bankovní záruky za řádné provedení díla a za kvalitu předmětu veřejné zakázky a na plnění smluvních podmínek k odstraňování záručních vad včetně řádné úhrady případných smluvních pokut, přičemž tato bankovní záruka musí zajišťovat závazky dodavatele do částky ve výši 500 tis. Kč po dobu jednoho roku ode dne předání díla.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Měsíční platby na základě zjišťovacích protokolů a soupisu provedených prací do výše 90% nabídkové ceny díla, 10% pozastávka z celkové ceny díla, která bude proplacena po odstranění vad a nedodělků z přejímacího a kolaudačního řízení. Splatnost faktur 30 kalendářních dnů ode dne obdržení faktury objednatelem. Zadavatel neposkytuje žádné zálohy na cenu díla.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Zadavatel požaduje prokázání základních kvalifikačních předpokladů v rozsahu § 53 odst. 1 zákona způsobem podle § 62 odst. 2 zákona, tj. předložením čestného prohlášení.
K prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů zadavatel požaduje předložit:
dle § 54 písm. a) zákona výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
dle § 54 písm. b) zákona doklad prokazující oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů min. v rozsahu provádění staveb, jejich změn a odstraňování;
dle § 54 písm. d) zákona osvědčení prokazující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje, podle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů, tj. osvědčení o autorizaci v oboru stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství (případně osvědčení o autorizaci v oboru vodohospodářské stavby).
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dle § 50 odst. 1 písm. c) zákona čestné prohlášení uchazeče o jeho ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Dle § 50 odst. 1 písm. c) zákona uchazeč předloží čestné prohlášení, že je ekonomicky a finančně způsobilý splnit předmětnou veřejnou zakázku.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dle § 56 odst. 3 písm. a) zákona seznam obdobných stavebních prací provedených dodavatelem za posledních 5 let. Seznam stavebních prací dodavatel předloží formou čestného prohlášení, osvědčení objednatelů budou zpracována v úplném rozsahu § 56 odst. 3 písm. a) zákona.
Dle § 56 odst. 3 písm. c) zákona osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za vedení realizace příslušných stavebních prací, tj. osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci hlavního stavbyvedoucího. Prohlášení uchazeče o pracovním poměru s hlavním stavbyvedoucím.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Dle § 56 odst. 3 písm. a) ZVZ - seznam min. 4 staveb vodohosp. charakteru, z nichž
- min. 1 musí zahrnovat výstavbu nebo intenzifikaci ČOV s kapacitou min. 90 tis. EO o finančním objemu výstavby nebo intenzifikace ČOV min. 9,5 mil. Kč vč. DPH, kde stavební práce probíhaly za nepřerušeného provozu ČOV;
- min. 3 musí zahrnovat výstavbu nebo intenzifikaci ČOV při které je odvodňován anaerobně vyhnilý kal, přičemž alespoň jedna realizace, musí mít minimální látkový výkon 200 kg sušiny za hodinu.
Dle § 56 odst. 3 písm. c) ZVZ - čestné prohlášení hl. stavbyvedoucího:
- min. 5 let praxe v oboru při realizaci staveb. prací obdobného charakteru a vedení min. 2 staveb. prací vodohospodářského charakteru ve finančním objemu min. 10 mil. Kč vč. DPH každá v pozici hlavního stavbyvedoucího;
- dosažené min. středoškolské vzdělání ve stavebním oboru.
Prohlášení uchazeče o pracovním poměru s hlavním stavbyvedoucím. Podrobné požadavky na prokázání splnění kvalifikace jsou uvedeny v čl. 7 ZD.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
VST-02/2016
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: 23/06/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 23/06/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: 11/07/2016 (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 23/06/2016 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:10 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Textová část zadávací dokumentace je uveřejněna na PROFILU ZADAVATELE – na adrese uvedené v Seznamu profilů zadavatelů ve Věstníku veřejných zakázek https://zakazky.vstab.cz.
Soubory projektové dokumentace jsou dostupné na profilu zadavatele na výše uvedené adrese po bezplatné registraci do nástroje E-ZAK nebo na vyžádání - viz čl. 8 ZD.
S ohledem na skutečnost, že zadavatel umožňuje podání nabídek pouze v elektronické podobě, otevírání nabídek se koná bez přítomnosti uchazečů.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
31/05/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh